Fényképezés






Mostanában egyik hobbim lett a fényképészet📷.... Nagyon szeretem, amikor végre egyszer nem a netről kell leszedni egy képet, hanem Én a SAJÁT fotómat rakhatom fel bárhová.                              







Számomra nagyon fontos, hogy egy képnek a felbontása a lehető legjobb legyen. A fotózás szerintem napjaink egyik legmodernebb művészeti iránya. Engem nagyon sokszor kicsábított a természetbe.🌳





A jobbakat a fotóim közük feltöltöm a "GuruShots"-ba, ahová hasonló érdeklődésű körű emberek raknak fel képeket, mint Én. Itt nagyon sok ötletet tudok szerezni, ahhoz, hogy hogyan tudnék jobb/érdekesebb/látványosabb képeket csinálni.🎥Ha te is szeretnél szép fotókat feltölteni akkor https://gurushots.com/ te is csatlakozhatsz.....                               









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Euroexam Writing Test 1 - C1

Speech on Education

Verb + ing Forms and Infinitives C1