Mikroszkópok






Minden gyereket érdekli a nagy világ, amiben élünk Mi. Ők csak élnek a nagy világban a Szüleik és Óvonőikkel, még mit sem sejtve.... Biztos mindenki már elgondolkodott például, hogy hogyan nézhet ki a teste belűről.




Amikor Apa azt mondta, hogy mindenkinek vannak belső tulajdonságai akkor vajon úgy értette, hogy a jellemzőim a szívemben vannak. A gyerekek mindig is érdeklődőek voltak és lesznek is szerintem.




Lapozzunk egyet! Engem nagyon érdekeltek mindig is, hogy a mikroszkóp alatt hogyan nézhetnek ki vajon a tárgyak, dolgok. Tavaly karácsonykor kaptam egy 20x-os nagyítású mikroszkópot. Nagyon jó volt az a nap....


Emlékszem, minden dolgot megnéztem alatta. Pl.:olló, tű, zokni, bogarak, a saját ujjaim. Én szerintem ebből a szempontból nagyon nyitott vagyok a világra. Nagyon sok képet készítettem a megvizsgált tárgyakról és magáról a mikroszkópról is.
https://www.tavcso-mikroszkop.hu/termek/scopium-junior-20x-sztereo-mikroszkop

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Euroexam Writing Test 1 - C1

Speech on Education

Verb + ing Forms and Infinitives C1