Továbbtanulás

Aki már betöltötte 15. életévét, az tudhatja, hogy milyen felvételi előjészítőre járni és ÉLESBEN megírni, egy felvételit. Nagyon sokat kell rá gyakorolni és készűlni😢.
Amikor első félévben kellet menni előkészítőre egy olyan szakgimnáziumba, ahol azelőtt még sohasem voltál eléggé fura érzés. Természetesen később megszoktam.😜
Tapasztalat: Hála a sok gyakorlásnak felvettek oda ahová szerettem volna menni. Szerintem viszonylag jót, 61 pontos felvéetelit írtam. Azt vettem észre, hogy a matek mindig nehezebb mint a magyar. Akármennyit gyakorolhatsz a matek felvételire, ha nincs az egészhez érzéked mint nekem, akkor a legnehezebb feladatokat te sem tudod megírni.📚 Összesen a kettőből 100 pontot lehet szerezni.📚

Típus feladatok:

Matek: 

  • mértékegység átváltás                          
  • alap műveletek (+;<;=;>;×;÷)
  • kombinatorika
  • grafikon/diagram értelmezése📈📊
  • geometria📏📐
  • valószínűség, statisztika
  • egyenletes szöveges feladat📝
  • logikai feladatok

Magyar: 

  • játékos feladatok                        
  • mondat elemzés
  • nyelvhelyesség
  • helyesírás
  • szófajok felismerése
  • szövegértés
  • verselemzés (költői képek)
  • fogalmazás🖉
Sok sikert azoknak az olvasóimnak akik hasonló helyzetbe vannak mint én!
https://www.oktatas.hu/kozneveles/kozepfoku_felveteli_eljaras/kozponti_feladatsorok
Források: 1. kép:http://www.dagim.hu/kategoriak/felveteli
                2. kép:https://eduline.hu/kozoktatas/kozponti_felveteli_feladatsorok_YNRZZT

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Euroexam Writing Test 1 - C1

Speech on Education

Verb + ing Forms and Infinitives C1